Image
About One
About Two
Bayrakcı İnşaat Metal San. Tic. Ltd. Şti.

Müşteri Memnuniyeti & Şikayet Yönetimi

Müşteri odaklı firmamız, müşteri şikâyetlerini inceleyerek, müşterilerden gelen olumlu veya olumsuz her türlü geri dönüşü "iyileştirme fırsatı" olarak görmektedir.

ISO 9001:2015 kalite yönetim sistemi belgesi sahibi olan Bayrakcı Metal, müşterilerimizin şikâyet ve geri bildirimlerini dikkate alarak çeşitli değerlendirmeler yapmaktadır.

Müşteri şikâyetlerini hem ürün hem de hizmet kalitesini artırmak için değerlendirmekteyiz. Amacımız, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve sürekli iyileştirme yaklaşımıyla hizmet kalitemizi geliştirmektir.

Heading Icon
Süreç Yönetimi

Şikayet Değerlendirme Sürecimiz

Veri Toplama
Şikâyete ilişkin verilerin belirlenmesi, toplanması ve analiz edilmesi.
Değerlendirme
Firma içi değerlendirmeler ve gerekli yönlendirmeler.
Kalite Yönetimi
Şikâyetlerin boyutuna göre kalite yönetim sistemi devreye girer.
Geri Bildirim
Müşteriye geri dönüş ve mağduriyetin giderilmesi.
İyileştirme
Sorunun tekrar etmemesi için eksikliklerin tamamlanması.
Heading Icon
İletişim

Şikayet ve Geri Bildirim Kanallarımız

Her türlü öneri, istek ve şikâyet için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

İletişim Formu
Form doldurarak şikâyetinizi iletebilirsiniz. Formu Aç
Satış & Operasyon
Satış sorumlularımızla iletişime geçebilirsiniz. İletişime Geç
Kalite Birimi
kalite@bayrakcimetal.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz. E-Posta Gönder

Müşteri Memnuniyeti Önceliğimizdir

Sizin memnuniyetiniz bizim başarımızdır. Herhangi bir konuda bize ulaşmaktan çekinmeyin.